torek, 15. november 2011

Domače čajne vrečke

Lani sem napisala nekaj člankov za revijo Anja. Za vse ki jih še niste prebrali in zame da se mi spet vklopi fantazija :)


Pred kratkim sem v roke dobila prvo pomoč s pretečenim rokom in fantazija je se je vklopila. Kaj bi naredila, kako bi porabila čisto vsako stvar v paketu. In čajne vrečke so prva stvar, ki so mi prišle na misel. Doma imam vse čaje na "rinfuzo" in po pravici povedano, me včasih prej mine pitje čaja, kot napolnim cedilce. Torej, kako do čajne vrečeke iz prve pomoči? Gaze ali povoje narežemo na kvadrate približno na 10 cm, v sredino vsujemo čaj ter obšijemo tako, da vrečko zapremo vendar ne pretesno. Vrvico, ki so jo uporabili za šivanje, pustimo daljšo, da na koncu pritrdimo etiketo z imenom čaja. Tako dekorirane čajne vrečke so tudi lepo darilo, če jih spravimo v lično pobarvano vazo za vlaganje s pokrovkom, da se čaj ne razdiši.

Veselo na delo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar